måndag 13 februari 2012

vackra minnen..

Har gått igenom mina bildmappar, för att leta fram diverse bilder för ett projekt och det är ju några mappar att gå igenom kan man säga.. hittade några gamla favoriter som fotograferats under åren. Dom av er som följt bloggen känner nog igen några. Bilden ovan togs feb 2010 när jag tog in ett ny doft i sortimentet.

Denna bild togs i december 2009 och är tagen på en vacker port i Gamla Stan, Stockholm

Malin´s balettskor, eller tåskor som det egentligen heter. Hon skickade mig några par från Operan i Paris som jag använder till miljöbilder eller skyltning ibland ;-)

Denna bild och den under tog jag sommaren 2009 för lite miljöbilder till butiken. Det är så vackert och tacksamt att fota mat tycker jag :-)

Vad gillar ni att fota? Berätta gärna :-)

Detaljbild från den vackraste trappan jag sett.

Och här ser ni hela den sagolikt vackra trappen som jag "hittade" i en lika sagolikt vacker liten park i Italien, närmare bestämt i Lago di Como sommaren 2009. Se äldre inlägg här>>

Japp, det är lätt att fastna när man går igenom gamla bilder, här var några :-)
Ha en härlig start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar