torsdag 9 februari 2012

TV 4 projektet..

Som jag tidigare har berättat så ska jag snart gästinreda Efter Tio-studion på TV4 på inbjudan av Malou Von Sivers. Och igår var jag på Stockholm Furniture Fair och valde ut en del av det som kommer att vara med i programmet under en vecka.



Nu kommer det inte att se ut som på dessa lånade leverantörsbilder, eftersom jag naturligtvis ska sätta min Par Courrier prägel på inredningen såklart, men det blir bland annat denna vackra Kensingtonsoffa från Artwood.


Kensingtonsoffan är en 2,5sits och mäter: 220x96x78cm, sitthöjd: 49cm. Klädsel linne. Mycket välgjord med en kvalité och tålighet som även passar utmärkt bra i offentliga miljöer som exempelvis reception, restaurang, lounge.



Samt 2 stycken ursnygga fåtöljer från den välrenommerade och brittiska designern Kelly Hoppen! Denna fåtölj i linnetyg med nitar mäter 79x93x97cm, sitthöjd: 43cm. Ordinarie pris ca 15000kr/st. Även dessa passar utmärkt i offentlig miljö.

Ska bli ett spännande och utmanande projekt att få göra detta, mer info följer :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Madgdalena!

    Älskar det du gjort i tv 4 studion!! Grymt snyggt! Titta på efter tio och bara strirrade på den snygga inrednigen. ( läste oxå på facebook att du skulle inreda studion)

    Älskar själv att inreda och insperera andra.
    Har själv inrett mitt eget hem och har fått en såndan bra respons av vänner och bekanta. Att jag har hjälpt några av dom att inreda och ge dom tips på hur dom ska göra.

    Att sätta sin egen prägel i det man gör, gör det mer personligt.

    Behöver man gå någon utbilning för att kunna tex jobba i din butik?
    Är oerhört intresserad av att jobba inom denna bransch. Så har du några ider att ge mig är jag evigt tacksam:)

    Du kan nå mig på facebook eller mail:
    Susanne Görgin Hadodo
    Susanne18@live.se

    Mvh Susanne

    SvaraRadera
  2. Gillar Kelly Hoppen fåtöljerna så mycket att jag skaffade ett par egna. :)

    SvaraRadera