måndag 6 februari 2012

favorit i repris & tävling!

Förra årets favorit och lilla succé i doftform som jag hittade på Parismässan är äntligen på väg in igen. K.Hall Designs från
St Louis, USA.


(lånat en fin bild tagen av Petra med bloggen House of Philia,)

Du hittar serien i butiken här>>
Det kommer även att komma in doftspray i år..

Vardagslyx i snygga förpackningar med doft av nytvättat, kan nästan inte bli bättre! Beräknat leveransdatum blir i mars, men kan givetvis förbeställas redan nu! De tog slut fort sist..

TÄVLING!

I samband med att K.Hall kommer in igen, tänkte jag ha en tävling där DU kan vinna produkter ur denna serie till ett värde av 1000kr!!

Så här gör du för att vara med i tävlingen:

  • Länka med valfri bild från web-butiken till denna blogg eller till Par Courrier från din egen blogg eller från din egen Facebooksida.Länkar du till bägge sidorna har du dubbelt så stor chans att vinna :-)
  • Skriv i meddelanderutan i detta inlägg att du gjort det så att jag vet :-)
  • Om du inte har en blogg/alternativ: kopiera och klistra in Par Courrier´s senaste nyhetsmail från denna länk i ett mail och värva nya prenumeranter genom att skicka det vidare till minst 3 vänner i samma mail inklusive till: info@parcourrier.se, obs viktigt att ni även skickar det till vår adress. Ju fler du värvar/skickar mailet till ju större chans har du att vinna!
  • Ganska enkelt, inga motiveringar behövs :-)
  • Tävlingen avslutas den 29 februari
  • Vinnaren dras genom att slumpen får avgöra och utses den 1 mars 2012.

LYCKA TILL!

och vill du inte tävla, men är sugen på dessa dofter ändå, så är ju butiken öppen som vanligt

www.parcourrier.com

17 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag är gärna med i utlottningen och hoppas så klart på max tur.
    Länkar till din blogg från min blogg.

    Ha en fin vecka,
    Marie

    SvaraRadera
  2. Jag är med och tävlar!! har gjort ett inlägg i min blogg och länkat både hit och till butiken.Alexandra

    SvaraRadera
  3. maria.zanichelli@glocalnet.net07 februari, 2012 14:22

    Hej! Jag älskar dessa dofter och har länkat via Facebook. Soliga vinterhälsningar Maria

    SvaraRadera
  4. Vilket lyxigt paket, hade gärna gett det till min fru. Man kan ju hoppas.
    Jag har delat på facebook med namn Paul M Holm.

    Håller tummarna!
    Paul
    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Hej Magdalena!

    Vilken fin tävling! Jag vill gärna vara med och har tipsat om Din butik och fina blogg via mail. Har länkat också. Nu är det bara att hålla tummarna, vänta och hoppas på det bästa! :)

    Vänlig måndagshälsning och kram från Karin

    SvaraRadera
  6. Åh, klart jag vill vara med och tävla om detta, vilket fin och doftande tävling:D
    Har länkat till denna blogg via mina blogg..
    och nu håller jag både tummar och tår!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Stor beundrare av butiken, så givetvis länkar jag både till den och bloggen på min sida ! :)

    SvaraRadera
  8. Länkar såklart på min blogg :D
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/tavling-hos-magdalenashem-1mars.html

    Kram Cassandra

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig tävling!
    Jag är gärna med, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/29-februari-vinn-hos-magdalena.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  10. Ååå en sån här tävling får man ju inte missa!
    Har länkat till din blogg och till Par Courrier här: http://yozzan.gblogg.se/2012/02/13/k-hall-13-2/
    jossan.holmberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Klart jag vill vara med här....tokig i dofter.
    Har länkat på min blogg samt inlägg från Marias Hörna - Njut av Livet ♥ 's FB sida.
    Kan ju inte göra så mycket mera eller hur....håller mina tummar.
    Ha väl från Maria

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och provar lyckan <3

    Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/february/29-feb-produkter-fran-par-courrier.html

    Länkar även fràn min FB sida: Sofie Lindholm
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

    Hàller tummarna
    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/february/khallprodukter.html

    SKulle vara toppen att få vinna

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  14. Är gärna med!

    Mitt inlägg: http://tips.devote.se/blogs/17140471/olika-produkter.htm#WriteComment

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  15. WOW! Har älskat din inredningsbutik länge men inte hittat hit till din blogg förren nu. Jag tar mer än gärna en lott i tävlingen och håller tummarna stenhårt för tur: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/february/par-courrier.html ♥

    SvaraRadera
  16. Jag har länkat både till bloggen och Par Courrier: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/2/?link=1330464219

    Epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill va med i tävlingen :)
    * Jag har tipsat och länkat till din tävling på FB (Pernilla Wamsjö)
    * Har även länkat till Par Courrier på FB
    Då får man väl hoppas att slumpens Lott faller på mig ;)
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera