lördag 27 oktober 2012

porträttbilder..

Mer bilder från förra söndagen i Hagaparken. Här har vi Hanna igen i en annan utstyrsel, härligt när man kan bjuda på sig själv och göra något annorlunda :-)


Jag passade även på att fota familjefoton i Hagaparken och Hanna hade sina fina och busiga söner med sig.

Sen kom vännerna Lotta & Pelle förbi med sina barn

Jag fotade även Lotta & Pelles bröllop för 2 år sedan, så det var extra roligt att fota de lika nykära paret igen :-)



Ett bra julklappstips är ju faktiskt lite fina familjefoton att rama in och ge bort till familjen. Bor du i Stockholm och skulle vilja göra något sådant här, så kontakta mig :-)

Ha en härlig lördag allesammans! I morgon, söndag möter jag upp Hanna och Ida för nya annorlunda bilder, plats Gamla Stan..Vi får se vad som blir utav det ;-)

2 kommentarer:

  1. Verkligen fina bilder !!
    Du går från klarhet till klarhet som fotograf och det är verkligen kul att se att du fotograferar så många olika objekt och allt, precis allt blir så otroligt bra med en mycket fin känsla i bilderna. Lycka till med framtida projekt !!
    Kram, Monica i Rom

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för de orden, va glad jag blir!! :-) Kram♥♥

    SvaraRadera