onsdag 7 januari 2009

På gång..

leverantörsbilder
När jag ändå var inne på klassiskt så kan jag passa på att visa dessa bilder...
kommer till butiken snart :) En riktigt vacker, klassisk och stor väggspegel, mäter 85cm i höjd.

leverantörsbilder
porslin...

foto: Magdalena
Den slutsålda koppen kommer tillbaka med tillhörande porslin.


Självklart kommer det nytt i alla butikens teman, New England, Atlantic och lantligt. Samt andra nyheter...

Har du inte anmält dig till PAR COURRIER´s nyhetsmail än så gör det nu och gör som 2381 (!) andra prenumeranter redan har gjort :)

Ha en fin-fin dag allesammans!
M

8 kommentarer:

  1. Vad spännande med nyheter i butiken! Ska bli kul att se vad du har hittat för fina saker.
    kram helena

    SvaraRadera
  2. Åh, vad läckert alls ser ut! Sååå vackra saker du visar!! Ha det bra! Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Det verkar vara mycket spännande saker på väg in till butiken :-)!

    /Anette

    SvaraRadera
  4. Oi, lekkert.....det er deilig at det går mot vår og sommer ;-}

    SvaraRadera
  5. Jag är mest nyfiken på vad det är du målar:)

    SvaraRadera
  6. Halloj!

    Vilken härlig dag, strålande sol.
    Glas hurricanes du visar på bilden i förra inlägget, sitter lyktan med i den? Den är ju så fin.
    Ja, man skulle ha en större lägenhet för tavlan som är målad direkt på brädorna...Sätter den i mappen för drömmar.
    Men vad är det du målar?
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  7. Oj, milda makter vad många prenumeranter du har! Härligt!

    kram

    SvaraRadera
  8. Idag har jag skrivit om dig i min blogg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera