torsdag 3 juli 2008

På egna ben...


Jag har tagit ett viktigt beslut..
ett stort kliv för mig..
jag tar tjänstledigt 6 månader från min nuvarande fasta tjänst för att satsa fulltid med par courrier.
det ska bli väldigt spännande och nödvändigt för att gå vidare med butiken.

Nu är det allt eller inget för det jag satsar på.
Kanske och förhoppningsvis kommer det att innebära lite mera sömn :)
men framför allt mer tid för butiken.

Nedräkningen har börjat, 27 dagar kvar...

/M

(bilden, min soffhörna i mitt förra hem)

3 kommentarer:

  1. Ja, det var ett modigt och stort kliv du har tagit.
    Ett stort och hjärtiligt, LYCKA TILL =0)
    önskar Marie i Skarpnäck.

    SvaraRadera
  2. Varmt lycka till!! Du är så otroligt duktig, så kul för dig att du kan satsa på nåt du brinner för!
    Önskar trevlig helg redan idag!!
    ~Anki~

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad över att din butik har öppnat. Har letat efter New port inredning på nätet och det är svårt att hitta. Tack för den fina welcome skylten som kom med posten igår. Ser fram emot att bokstäverna i trä ska komma hem. Hälsningar Lotta

    SvaraRadera