torsdag 14 februari 2008

PAR COURRIER

I dag fick jag hem dessa helt ljuvliga doftessencer av det franska märket GEODESIS till butiken...

När jag hittade detta märke på mässan i Paris visste jag direkt,
till PAR COURRIER ska det!


Serien består av Doftljus, Rums & Linnespray samt Diffuser.

Arbetet med e-butiken är i full gång, vissa leveransförseningar och en del tekniska bitar i designen kan dock försena öppningen något, så exakt datum för "premiären" är ej satt än, men i mars blir det!
www.parcourrier.se


Kram på er!

Magdalena

7 kommentarer:

  1. Vad spännande! Synd att man inte kan få ett doftprov genom datorn. Hoppas Du haft en bra dag och att kvällen blir minst lika bra!

    Kram från Karin som kom hem till en fantstisk middag och fin dukning. Det skulle vara Alla Hjärtans Dag varje dag! :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Ville bara skvallra att jag länkat dig på min blogg. Gillar inspirationen här. Ha en bra alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  3. Så fina flaskor ...de doftar nog ljuvligt.

    Många hjärtekramar från mig / Annelie

    SvaraRadera
  4. Härlig leverans..! Det kommer att bli sååå kul sedan när du öppnar i mars!!!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. oh så fint. kram på dig och lycka till! lotten

    SvaraRadera
  6. Såå vackra bilder, doften känns lång väg...mmm!:-)
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. å, vilken underbar blogg man hitta här då!! Fina bilder...hoppas du hade en trevlig alla hjärtans dag!!!

    Millan!!

    SvaraRadera