fredag 26 oktober 2007

Mera Halloween...

Det är ju faktiskt Halloween på onsdag och här kommer ett litet pyssligt tips som jag hittade på nätet, passar kanske oss typografiska shablon-fans :)
Personligen kommer jag nog inte ens hinna titta på en pumpa än mindre köpa hem någon...
så mer Halloween än så här blir det inte hemma hos mig. Men visst var det väl ett kul sätt att skapa snygg text på frukt så säg!

Se mer Halloweenbilder och lite fakta här:
tidigare inlägg om Halloween

...egentligen är det faktiskt lite konstigt att vi svenskar inte firar halloween med tanke på hur glada vi är i Påskkärringar...en liten tanke bara... ;)

Trevlig helg på er!!
*Kramar*



bilder lånade från nätet, foto okänd

2 kommentarer:

  1. Hmm... jag tror inte att jag hellet hinner med Halloween i år!!
    dessutom har vi ju försmak av jul här på vårt stråk så det känns lite konstigt att skära i pumåor nu när man som bäst funderar på vad man ska hänga i granen!!

    Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilket bra tips! Vad fint det blev!

    SvaraRadera