lördag 14 juni 2008

Trevlig Helg

var det äntligen helg igen, så skönt - här ska njutas!
Jag fick en utmaning av bloggen Home Sweet Home att avslöja lite om mig själv, men jag hinner inte riktigt svara på alla frågor på en gång, så jag tänkte dela upp det lite :)

En fråga löd: Snacks och godis jag gillar....
Gills det här?! Allt på översta bilden är nog mitt favoritsnacks, kan skippa alla godispåsar i världen om jag får njuta av detta varje helg- mums!

okej..."godis" jag inte kan vara utan är nog choklad, hamnar konstigt nog alltid med på min ostbricka(?!) *ler* Hoppas ni också får tid till att njuta i helgen, man måste ju passa på att ladda för kommande vecka och detta är ett av många mysiga sätt.


Nelson tar det som vanligt "manjana!"

Sköt om er därute!
/M

4 kommentarer:

  1. Vilken kanon bild på Nelson. Han har förstått vad livskvalite är.
    Det verkar även som om "matte" har koll på det; vad går upp mot en liten ostbricka med ett gott vin till?! Ja, jag vet inte.

    Var har du köpt den vackra kniven som sitter i blåmögelosten???

    Sköt om dig och det dina och ha en härlig helg.
    Marie i Skarpnäck

    SvaraRadera
  2. Jeg må få ønske deg en herlig lørdag og ei flott helg til deg også. Masse klemmer fra Elin:O)

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig helg du också, kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Härligt, det ser ut som om att Nelson fnittrar.

    SvaraRadera