söndag 15 juni 2008

Pressklipp!

Klart man blir stolt och glad som en tupp när en tidning som Lantliv publicerar ett köptips om PAR COURRIER :-D
Det var ju exakt det man *drömde* om när man satte butiksplanerna i rullning för snart 8 månader sen!
Uppmärksamma läsare kan dock notera att en del priser i tidningen inte stämmer överens med butikens, sånt kan tyvärr hända och jag beklagar detta.Fler annonser för butiken dyker upp i olika tidningar under sommaren, detta är en av dom! Försöker i den mån det går att anpassa mina annonser efter vilken tidning den hamnar i, kan ni gissa vilken tidning det här blir i?

För er som anmält er till Nyhetsbrev från PAR COURRIER, det kommer! Håller som bäst på att styra upp det, men tillsvidare får bloggen vara lite av en portal för det mesta :)

Övrigt kan jag berätta att nu börjar det planeras inköp för höst och Jul till butiken! Mässor både i Belgien och Paris planeras i skrivande stund - nya leverantörer på gång! bilder från det kommer såklart här i bloggen senare!

Men nu ska vi fortsätta ägna oss åt sommaren, eller hur :)
Ha det gott allesammans!

/M

12 kommentarer:

  1. Vad kul!!!! Stort grattis till dig! kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Magdalena! Vad kul! Grattis! Förstår att det måste kännas skoj att butiken nämns i en sån erkänd tidning. Trunkarna nedan gillar jag :-) Kram!!

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis till dig! Såg din annons i 25 hem och den var otroligt vacker!

    SvaraRadera
  4. Grattis. Så flott!!! Jeg har dette magasinet og la merke til det med en gang.
    Ønsker deg en herlig midt sommers uke:O)

    SvaraRadera
  5. Godmorgon Magdalena!

    Jag vågar mig på en gissning. Känns lite "Gods och Gårdar", men det är bara en gissning. Hur som helst är annonsen väldigt fin och den förmedlar en känsla till skillnad från många andra annonser.

    Önskar Dig en bra början (och fortsätning också!) på midsommarveckan! :)

    Kram från Karin.

    SvaraRadera
  6. Hej Magdalena, grattis till "gratisreklamen" i Lantliv! Men du har ju lyckats profilera butiken också, med ett helt eget sortiment. Duktigt jobbat. Jag vill handla lampor av dig men jag har inte råååd... :-)
    Ha det skönt!
    I.
    PS. Och trunkarna är jättefina!

    SvaraRadera
  7. Grattis till framgångarna! Det måste kännas toppen att se att slitet lönar sig! Annonserna är jättefina, verkligen inte lika alla andra. Kram, Tina

    SvaraRadera
  8. Köpte för första gången tidningen Lantliv, när jag kom till Sverige nu och såg och tänkte på dig när jag läste "Par Courrier":-) grattis till den reklamen:_)

    Må gott o njut av sommaren
    Gunilla

    SvaraRadera
  9. Trunkarna är jätte fina, särskilt den med 1924...
    Fin samman sättning av annonsen, ger verkligen en speciell känsla, som jag förstår att du vill förmedla.
    Undrar om du funderar på att ta in den fina guilten i skrindan som du hade för länge sedan? (9 april)

    Ha en skön midsommar vecka
    Marie i Skarpnäck

    SvaraRadera
  10. fina bilder.. du är så duktig!

    SvaraRadera
  11. Annonsmakaren gläds med Magdalena! ;D
    Det kommer mera av detta hela sommaren och in på höstkanten....

    Nu måste jag fila på Lantliv och Sköna hem x 2
    annonserna, Magdalena håller mig sysselsatt iaf...

    Hörs! | Mr B. Watson

    SvaraRadera