tisdag 10 juni 2008

Bloggtorka?

Lite bloggtorka i inspirationen, det är kanske värmen? Minns ni min dag i stallet, här kommer några bilder till därifrån. Man kan ju tycka att så många bilder som man tar så skulle man kunna fylla bloggen dagligen med minst ett 20-tal, men det skulle bli så mycket upprepning och det är ju tråkigt?

nåväl, jag skulle nog inte hinna med det :) men ibland, som nu får man helt enkelt ta fram lite bilder från stora "lagret" när inte nya hinner tas...

Kan inte rå för det, men det blir så färgglatt med en "amerika-kudde", hoppas ni står ut :)
Man kanske tror att jag "badar" i kuddar privat hemma också, men icke! Får nog göra något åt det så småningom, för jag gillar kuddar! av alla de slag och färger. Innan butiken öppnade hade jag ju till och med tid att sy egna, för att inte tala om lapptäcket jag höll på med, och kistan som skulle målas om och.....
*hahaha* ja ni förstår säkert, ni har nog det likadant, när ska man hinna med allt?
En dag i taget brukar vara det bästa :)

Tjingeling!
/M

10 kommentarer:

  1. Förstår att Du har påbörjade och tänkta projekt som inte hunnits med. Det har vi nog lite till mans, men det är inte alla som har en egen affärsverksamhet som kräver tid och engagemang vid sidan av det ordinarie arbetet. Du har verkligen en anledning att inte hinna med allt! Nej, man får, som Du så riktigt skriver, ta en dag i taget. Eller försöka i alla fall! :)

    Morgonhälsning från Karin som nyss kommit hem från en morgonpromenad. En härlig bukett blommor följde med på hemvägen. :)

    SvaraRadera
  2. Hej M,
    Vilka urmysiga bilder!!! Hoppas du mår bra. Nu ska jag kika in i din fina butik :)

    Kram/Jes

    SvaraRadera
  3. Just det såg förresten att, jag tror det var Lantliv som omnämde dig i senaste numret - vad roligt!
    Det är du verkligen värd!

    J

    SvaraRadera
  4. Du tar så himla bra bilder! Önskar jag kunde oxå.

    Tusen tack för den fina presenten föresten! :) Den visar jag på min blogg snart. Om jag får till ett hyfsat foto, fniss.

    Kram, Lina

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag hoppas att det går bra för dig och ParCourrier!? Fick det efterlängtade överkastet från Gripsholm med posten idag och det är underbart! Gifter mig i sommar och har en del saker från dig på önskelistan, hoppas någon handlar! ;) Jag är nyfiken på om ParCourrier går runt och om du kommer att satsa heltid på butiken? Undrar också om du tänker ta in handdukar från Gripsholm? De är supersköna!

    Lycka till och skön sommar!

    Mvh
    Carola =)

    SvaraRadera
  6. Som sagt: En sak i taget, men fy vad svårt det är att inte stressa upp sig ibland när listan växer och inget blir avbockat :) Dina bilder är så fina, jag har funderat på att lägga upp ett lager jag med, men det tar sådan tid för mig att få till fina foton så jag är glad för varje inlägg jag får till.... Kram, Tina

    SvaraRadera
  7. ...jo, en dag i taget är ju bäst, MEN jag är inte funtad så. Vill att allt ska vara gjort nyss, men har gärna nya projekt på gång. Men visst, till slut brukar det hinnas med men inte alltid när man tänkt sig.
    Som vanligt förnöjer du oss bloggare med ljuva bilder... Dom doftar sommar.

    Kram Marie i Skarpnäck

    SvaraRadera
  8. Glömde! Den där fusk spisen är ju för ljuvlig. Fast jag skulle inte få plats med den om jag så använde skohorn, fast jag så gärna vill.

    =0) Marie i Skarpnäck

    SvaraRadera
  9. Känner igen det där med blogg-torka. Har nog drabbats av det. Precis som dig, har jag ju hur mycket som helst att fotografera, och visa, men jag vet inte, kanske ställer man för höga krav, och så blir det ingenting?
    Sommarkram,
    Ingrid

    SvaraRadera
  10. Kan lova att vi "står ut" med en amerikansk kudde och den underbara klockan.
    I din blogg handlar det inte om att stå ut utan att bara njuta.
    Jättefina bilder.
    Kram på dig /Bitte

    SvaraRadera