måndag 20 januari 2014

Maison Objet 2014


Jag kanske inte arbetar med inredning längre, men det hindrar ju inte mig från att springa på Maison Objet :-) Snart är det dags igen, och nu är jag där som pressfotograf i stället! Inte illa det heller, för det ger mig tillstånd att fota vad jag vill i en annars väldigt förbjuden fotomiljö ;-)


Men jag ska ju även dit för att hitta nya kunder/återförsäljare till mina bilder förstås :-) Så här såg det ut i höstas om ni minns, när min engelska leverantör Brookpace i London ställde ut mina tavlor på Maison Objet. En annan kul grej är att det Svenska företaget PB Home, som nog många av er känner till, gör sin premiärmässa på Maison Objet i år, jättekul!!! Så jag ska givetvis passa på att träffa gamla vänner från förr och spana in deras monter.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar