tisdag 20 augusti 2013

Business trip to Düsseldorf

För några veckor sedan var jag i väg på en snabb jobbresa till Düsseldorf. Det var företaget Amicalo i Tyskland som anlitade mig för att ta produkt och mingelbilder från deras monter på en inredningsmässa. Senare på kvällen efter att jag gjort mitt så blev det dags för gruppbild av personalen, ägarna och vi som jobbat under dagen. Mig ser ni i mitten på bilden med hatten ;-)

 Packning för jobb och Charles de Gaulles flygterminal.


 Några av bilderna jag tog, inspirationsbilder för inredning, jo det känns ju ganska bekant för mig ;-)

 Och tycker ni att produkterna känns bekanta så kan jag berätta att Amicalo i Tyskland har ett väldigt nära samarbete med PB HOME i Sverige.

Mer om Amicalo hittar ni här: http://www.amicalo.de/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar