lördag 28 maj 2011

bröllopsfotograf & kamera till salu!

Kameran är laddad och klar, idag ska jag vara bröllopsfotograf! Brudparet kommer från England och har rest till Stockholm för att gifta sig i Stockholms Stadshus. Butiken är öppen som vanligt, men idag är det Jessica som jobbar där :-)

Min kamerautrustning samt program jag arbetar i:
Hus:Canon 450D (till salu!), Hus:Canon 60D, blixt Speedlite 430EXII, objektiv: Canon EF 24-70mm f/2.8L, objektiv: Tamron SP17-50mm F/2,8, programvara: Li
ghtroom3, photoshop CS5.

Kamera till salu!

Min gamla vapendragare! Nästan alla bilder du sett i e-butiken, samt på bloggen är tagna med min Canon 450D. Nu är den till salu tillsammans med ett standardobjektiv EFS-18-55mm, 0.25m/8ft. Vid intresse, kontakta mig på mailen: info@parcourrier.se


Önskar alla en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar