torsdag 4 november 2010

girlanger..

I dag har grangirlangerna kommit upp runt skyltfönstret! Det blir så fint och hur slutresultatet med kvällsbelysning, marschaller och röd entrematta blir visar jag senare ;-)
Något jag inte hunnit berätta för er, är att jag har en fantastiskt trevlig grann-butik som heter Wexter och de har Stockholms största sortiment av konstgjorda växter! De säljer inte bara allt från gigantiska palmer utan även krukväxter, solitärer, träd mm. Och de är även Wexter >> som många större företag som exempelvis hotell, gallerior mfl
anlitar för just juldekorationer och även många stylister använder sig av Wexter för olika inredningsuppdrag. Vilken tur man har som har en granne som står för en vacker juldekoration runt skyltfönstret :-) Tack Wexter!

Och så här ser det ut när man ser hela butiksfasaden med alla 4 stora skyltfönster på Karlbergsvägen 36. Min butik och fönster är längst bort till vänster, de andra 3 fönstrena är butiken Wexter. Drömmen vore ju att ha alla dessa skyltfönster, eller hur ;-)

10 kommentarer:

  1. Snyggt! Kan bara tänka mig hur det blir med julbelysning och marschaller! Håller tummarna för att mer butiksyta ska bli din så att jag kan komma och njuta!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det vore väl en dröm med så många fönster så du kan visa fram alla dina fina varor! Ser så snyggt ut med girlangen. Kommer jag till Stockholm står är ett besök i din butik på önskelistan!
    Kram och trevlig helg!
    Irene

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dig en fin allhelgonahelg! :-)

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  4. Åhh,nu har jag hittat dig! Tappade bort lappen efter formex (on interiör). vilken fin fin blogg du har och butiken verkar fantastisk. hoppas på att åka upp snart och då ska jag absolut göra ett besök hos dig! Lycka till med din nya väg!
    kram Anna

    SvaraRadera
  5. Va fint det blev.
    '
    trevlig fredagskväll

    Kramar från Kungsbacka och Camilla

    SvaraRadera
  6. Jag blir så glad! I början av september var jag & min syster i din affär. Jag fick med mig ett kort med web-adress men den slarvade jag bort. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta tillbaka till dig. Så av en händelse så hittade jag din blogg! Helt otroligt. Nu ligger du i mina favoriter. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Det ser väldigt juligt och fint ut ! Jag skulle kanske försöka ta mig till din butik ?!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  8. Åh vad juligt fint!
    Önskar dig all lycka i julruschen, och så undrar jag hur din vackra vovve mår som brukade finnas med på bild ibland. Han är ju så fin!

    Kram från Lina

    SvaraRadera
  9. Nu börjar det bli trist att inte läsa om lite nytt...skärpning! Vi saknar ju dej...

    SvaraRadera
  10. Hei, Magdalena! Oj, oj - nå er det alt for leeeenge siden sist jeg var innom!! Er Par Courrier blitt fysisk butikk også!? Gratulerer så mye!! Og så fint dere pynter til jul?! Det ser så koselig ut!! Neste gang jeg er i Stockholm skal jeg definitivt ta turen innom;))

    Vil ønske deg en riktig fin adventstid!!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvaraRadera