söndag 29 november 2009

fest

I går var jag på fest :-) A-K & J hade anordnat en riktigt härlig tjejkväll för ca 20 personer hemma hos A inne i stan. Och dom undrade i förväg om jag inte kunde ta med mig butiken (!)....

Ja varför inte tänkte jag, det kan ju bli kul! Sagt och gjort, jag plockade med mig lite av butikens sortiment och ställde upp det på ett stort bord i vardagsrummet :-)

Mindre saker som passar som julklappar och även lite julpynt.


Dom här fina korgarna i pil finns även att köpa i butiken!
Övrigt på bild är kökshandduk med &-tecken, julkulor och zinkskylt Welcome.

Doftljus och Magasinet från Jeanne Dárc Living

Kaffe & thé förvaring samt glasburken för salt.




En fantastisk vindsvåning; modernt, ljust och vitt.
Sovrum med balkong och en härlig utsikt över Stockholms takåsar, mysigt värre :-)


En gigantisk soffa från BoConcept, där man får plats ca 12 personer!

Sushi, bubbel & Apple Martinis hela kvällen :-)

Tack A & J för en jättetrevlig fest!

Och en riktigt mysig första advent till alla :-)

3 kommentarer:

  1. Åh vilken mysig fest du ser ut att ha varit på! Precis vad man behöver för att pigga upp sig lite denna mörka årstid!
    Hoppas du haft en lika mysig första advent!

    SvaraRadera
  2. Underbar våning! Önskar dig en riktigt mysig första advent :)Kram/Nicky :)

    SvaraRadera
  3. Hej magdalena!

    Oj vilken lägenhet! Och vilken bra idé att ta med lite av butiken! Perfekt julklappstips ju! Slår vad om att det lönade sig att "dra med " alla prylar!

    Ha en fin start på veckan!
    Kram Nadja

    SvaraRadera