tisdag 15 januari 2008

Onsdag...

Ska väl ärligt talat erkänna att jag inte hinner med så mycket annat än jobb just nu, vill nog inte berätta hur lite sömn det blir nu för tiden...
Men en vacker bild tar inte så lång tid att bjuda på!

Nya butikstips kommer så fort det hinns med för det ligger mig varmt om hjärtat att tipsa om alla guldkorn att besöka i storstaden och jag blir så otroligt glad för den positiva och härliga respons ni gett mig för det.

En riktigt generös tävling!! väntar under våren i samarbete med en av butikerna som varit med som butikstips....
men just nu planeras det för mässbesök både i Stockholm och utomlands (!) mer om det senare- nästa vecka!

Allra goaste hälsningar
Magdalena

5 kommentarer:

  1. Hej Magdalena!

    Den tävlingen ser jag verkligen framemot!! Hoppas den inte dröjer allt för länge! :)

    Här regnar det och gräsmattan börjar titta fram. Det som återstår av snögubbarna är nästan bara två blöta fläckar och man kan ju undra vart tog vinter vägen?!

    Kul med Dina kommande mässbesök! Hoppas de blir riktigt givande! :)
    Kram från Karin.

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på de nya butikstipsen och på tävlingen.

    Ha det så gott på alla mässbesök som väntar dig. Spännande att höra även om dem. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för alla dina butiks tips.. nu ska vi till stockholm och frossa i inrednings butiker och formex!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad roligt och spännande med en tävling!

    SvaraRadera
  5. Vilken trevlig blogg du har här...nu ska jag läsa mer. Vilka bra tips du ger...

    SvaraRadera