tisdag 17 februari 2009

Quelle heure est-il?


Den här fantastiska klockan kom in på lager i går, en ny favorit! Gigantiskt stor :)

Hotel du Louvre>>


Dagens bild

och mina vitmålade flaskor igen, gillar dom skarpt!
Så enkelt, någon som börjat måla sina egna än? :)


Ytterligare en liten nyhet till butiken, det vackra hjärtat med små löv i metall.

Heart Leaf >>

För att jaga på våren lite grann har jag plockat hem konstgjord Vide till butiken, blev fint i de vita flaskorna :)


"syns" i morgon!
:)


www.parcourrier.se

11 kommentarer:

  1. Vilken helt, helt underbar klocka!

    Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej !!!!!
    Vad underbar klockan är......
    Åh,vad du frestar mig ,med alla fina bilder.......jag vill ju ha ALLT.......men,men.....får välja några favvisar......men svårt ,när allt är så vackert.....
    Jag har målat 3 flaskor till......och 2 burkar.......men de behåller jag helvita ,utan att shabba...för det är eg. finare....verkligen helläckert blir det,så tack för tipset......
    WOW...!!!!....Kommer du hit....!!!!
    Super......!!!!!...hoppas det blir en sväng hit...!!!!!....Laddar balkongen med blommor,palmer,svepande gardiner ( ett nytt litet projekt jag håller på med...),ljus,grissini,oliver....prosecco....och väntar på dig.....!!!!!!!!!!!....så träna italienskan......( ja, mannen är ju medbjuden också,såklart !!)
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  3. Hej !!!!!
    Nu har jag röstat......
    Lycka Till......
    Good Luck.......
    Buona Fortuna.....
    Eller som man säger här i Italien ,på ett skrockfullt sätt:
    In bocca al lupo......!!
    (direktöversatt : i munnen på vargen )......
    och var passar det bättre än här.....(mot alla män....)
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  4. Underbar klocka... undrar vilken vägg den skulle passa på... får nog möblera om lite också, men det känns som det är värt det:)
    måla flaskor har jag inte gjort, men det är kanske inte för sent:)
    kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin klocka och hjärtat är helt underbart. har köpt hem detta hjärtat och det ska få hänga på min klädskåp i sovrummet.

    Ha en fortsatt trevlig dag,kram Marie

    SvaraRadera
  6. Snygg Nelson med rugbyboll!
    Mycket nytt och fint i butiken.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. ... denne klokka henger i stua mi! Visst er den vakker;)

    Klem Anette

    SvaraRadera
  8. De där konstgjorda blommorna ser fantastsikt trevlig ut. Perfekt för oss som inte har gröna fingrar.
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  9. Så fina varor du fått in på sistone! Skulle kunna skuldsätta mig totalt i din butik :) Kram, Tina

    SvaraRadera
  10. Scurf removes the admit impression tightness and thickness in legs.
    This surgical function should exclusively be performed pocket-size sum of money of retem oil to Rub down the touched
    field; it is very efficient in improving lineage circulation.



    Feel free to surf to my web page - laser cellulite reduction
    my webpage - what s good to get rid of cellulite

    SvaraRadera