fredag 6 februari 2009

Dagens bild

bild: Magdalena
Det har kommit varor i veckan och naturligtvis kliar det i fingrarna av att börja ta bilder, det var så länge sedan! Dock är ljuset bedrövligt att fotografera i så det får bli lite smakprover :)

bild: Magdalena
Den otroligt vackra bar-skänken Sea Brook Bar har kommit och jag är jättenöjd med den :)

Den kommer att utgöra grunden till många bilder under våren. Dock kan jag konstatera att alla kommer att vara unika i sitt utförande då det är slitna på olika sätt, så hur texten på bänken syns kan variera.
(Beställningsvara)


bild: Magdalena
Dom vackra assietterna från Belgien, "Amadora" säljs i 6-pack. Stora tallrikar kommer längre fram, salladskål (stor) och muggar finns hemma på lager. Samt fina servetter ifrån
Jeanne Dar´c Living med monogram.

bild: Magdalena
Den fina krukan "Kloster" finns det några få av kvar i butiken. Ljusstaken ni skymtar har funnits i butik men har utgått hos leverantören. Jag har behållit detta exemplar då det gått sönder i frakt men duger fint för mig :) Det ska egentligen vara en fem-armad, men är nu en tre-armad istället, så kan det gå ibland :)
Jag ska försöka övertala leverantören att ta hem dem igen, för de är jättefina. Ingenting är omöjligt, eller hur :)


Önskar alla en riktigt trevlig helg!
/Magdalena



11 kommentarer:

  1. Åhh så vakkert....

    Ønsker deg en fin helg :)
    Klem,Kari

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder och saker. Måste genast kika i butiken!
    Kram A-S

    SvaraRadera
  3. Vill ha...ALLT som vanligt. suck! Kramz

    SvaraRadera
  4. Oj, så mycket fint :-). Det blir bara så svårt när man vill ha MÅNGA saker på en gång!

    Kramis
    Beatrice

    SvaraRadera
  5. Hej Magdalena!
    Visst är det roligt när nyheterna börja komma till butiken. Jag tycker nästan det är julafton, trots att jag vet vad jag har beställt och får./Merja

    Ps. Kika in på min blogg, nu har du möjlighet att vinna ett smyckesset från Miss Dee.

    SvaraRadera
  6. Hej !!!!!!
    Åh,vad fina saker.....underbart att se dina bilder......!!!!!!
    Måste in i butiken o glutta.....
    Ha en bra lördag....
    Kram,
    monica

    SvaraRadera
  7. Hej vännen,

    Måste bara kika in i din vackra butik nu!!! Såå enormt fina saker!

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  8. åååh är det din butik! jag som nyligen gjorde ett inlägg om denna butik. håller på att bearbeta mannen om två golvlampor som jag hittade hos ern(ser ut att gå vägen)
    förresten hoppas att det var ok att låna era bilder på den när jag länkade till er? hur är det med sånt egentligen?
    ha de så bra
    återkommer med beställning...hehe
    marianaskeramik

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga bilder :) Får en på gott humör. Trevlig söndag. Kram Jhanna

    SvaraRadera
  10. Spännande med nya saker i butiken.
    Dina bilder får mig att vilja ha allt.
    Så fint!
    Kram Susanne

    SvaraRadera