lördag 17 maj 2008

Stallet...Yihaa!

Kors i taket, idag får ni se dagsfärska bilder på mig! :-D Jag fastnar ju sällan på bild av den anledningen att jag alltid själv står bakom kameran...men idag hände det *haha*
Jag ringde en vän/kollega och frågade om jag kunde komma förbi och fota i stallmiljö...

Det blir ju så somrigt med hö...

...och en lätt westernkänsla av det hela...

...för att inte tala om super-americano :)

Fin-fina väskan från kusinen tillika designern Oscar Borgström

Dagen avslutades med en ridtur, så roligt! Det var evigheter sen jag satt upp på en häst och att dessutom sitta så bekvämt som i en riktig Western-sadel gjorde inte saken sämre :-D
Tack Linn för att jag fick komma förbi och stor kram till hennes goa häst
Magi Teemer.


Ha det gott!
/Magdalena


Muggar, klocka, väskor, lykta, kudde och överkast hittar ni i butiken
www.parcourrier.se

20 kommentarer:

  1. Underbart med bilder tagna i stallmiljö! Det ser så van ut när du sitter där på hästryggen. Ska bli kul att se allabilder du tog. De finns väl att beskåda i webbshoppen?
    Kram,
    Ingrid

    SvaraRadera
  2. HEEEEJ!!!!
    På dig ;-)
    Tackar djupast för "awarden" :-))
    (hahahaha)
    Vilka superfina bilder du fått till, och att du fått (läs vågat) rida ;-) (igen)..efter de vilda turer vi haft ,-)
    Jag är såååååååå avundsjuk för din nya kamera *muttrar* jag har ett reklamblad med mina favorit kameror som är kraftigt sliten!!! Men men...det blev en till bil istället :-0....jeep såklart ;-)
    Hmm..trodde du hade mitt nya nummer??
    Du..hahahaha...hästen ser ut som en löparanka...hahahahahhaha
    *förlåt*
    PUSS!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Stallmiljö, så mysigt. Ser framemot att få se flera bilder därifrån, för det togs väl en hel del?! Ja, man får ju lust till picnic bland höbalarna och fika ur dina muggar. Skulle själv få stora självan av att *bara* sitta på en häst! Men det ser så roligt ut.

    Ha det gott Marie i Skarpnäck

    SvaraRadera
  4. Å, Magdalena!

    Så G L A D jag blev för awarden, så go du är...I dag har jag lagt upp bilder från en butik i Gamla stan, tänkte på dig, guuuud vad du har kämpat med alla butikrepotage...men visst är det underbart kul att fota miljö!!? Så ku med dina stall bilder...rolig ide. Önskar man hade mer tid för sånt. Hoppas att det går bra med din fina butik!

    STOR KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Verkligen vackra bilder! Kul att kunna få produkterna på bild i olika miljöer.
    Skön söndag till dig!

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder, precis i min smak. Vi har två egna hästar och en inackordering hemma på vår hästgård. Jag njuter varenda sekund!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  7. Vilka fina foton du visar. Värmer ett gammalt hästtjejs hjärta.

    SvaraRadera
  8. Hallå där snygging!

    Idag länkar jag till ditt reportage från Good morning! Givetvis med källa. Hoppas okej.

    När jag pimpat badrummet måste jag nog beställa lite fina doftljus och tillbehör från Par Courrier!

    Kramar!
    Mia

    SvaraRadera
  9. Vilka underbara bilder från stallet!!! Man bara njuter av att kika in här...

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vilka underbara bilder i stallmiljö!
    Önskar att jag kunde rida... det ser så härligt ut...

    Kram Åse

    SvaraRadera
  11. Hej Magdalena!
    Vad härligt med en ridtur och vilka fina bilder Du tagit! Ska titta in till butiken och se om Du lagt in något nytt.
    Här har vi njutit av att våren kommit tillbaka igen. Igår hade vi ett hemskt dygn med snö och stundtals snöstorm och till sist hade det kommit 36 cm blötsnö som knäckte träd och buskar. Hemskt! Nu ser vi hur gräsmattorna börjar tina fram igen. Skönt! :)

    Hoppas Du får en fin, snöfri, vecka!
    Kram från Karin.

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Fantastiskt vackra och inspirerande bilder!! Skulle vilja ha allt jag ser. Vi kanske få se mer ifrån den lantliga miljön?

    Ha en solig vecka!

    /M som i Mica

    SvaraRadera
  13. Vilken fin häst.. och underbara saker!

    SvaraRadera
  14. Hej Maggie:) Vilka mysiga bilder, du och hästen såg ut att trivas bra med varandra:) Hoppas allt är bra med dig annars, kanske ses om jag trillar in på jobbet nån dag. Kram Sanna (tjockisen du vet)

    SvaraRadera
  15. wow så vackra bilder,naturen är ju så vacker i sig..fin häst, jag har själv en fullblods arab o han är såå vacker..ser ut som du haft en toppen dag på landet!!

    kram E

    SvaraRadera
  16. Kikar in och får lust att ropa:
    "JIiiiiihaaaaa" :-D

    SvaraRadera
  17. hej!
    Oj vilka vackra bilder det blev! Kul att få se en glimt av dig också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Åh Magdalena vilka FINA BILDER, snyggare än Lexington.
    Kram på dig/Bitte

    SvaraRadera
  19. Vilka fina foton med stall och häst. Den vackra pläden har jag redan, både i blått o beige. Jättesomrig tycker jag :)
    Ska kika in i butiken senare idag.
    Ha en bra vecka!

    Kram Lina

    SvaraRadera
  20. Urfina bilder! Läckert med stallmiljö. kram!

    SvaraRadera