onsdag 28 maj 2008

Flytta ut rummet

klicka på bilden för att se den större
Min
dröm är att bo på varmare breddgrader i framtiden, gärna något i den här stilen-(klicka här)
(från ett tidigare inlägg)

Tillsvidare får man låtsas lite och när jag tog dom här bilderna flyttade jag helt enkelt ut lite vardagsrum på altanen :) Ser ni att det är taget utomhus? Lite Vildvin som klättrar över vår spaljé bakom tavlorna...och bakom fåtöljen döljer sig en fusk "öppen spis" som går att flytta runt, den har jag använt flitigt på sistone. Min vanliga fåtölj som finns med på många bilder och åter igen dom "franska" kuddarna, dom blir så fina på bild tycker jag.

Ha en bra dag!
/M

5 kommentarer:

  1. Kuddarna är jättesnygga!
    Vem vill inte flyta till varmare breddgrader??? Vår och sommar i Sverige, övrig tid på varmare breddgrader. Visst låter det härligt!

    Ha det så gott!
    Kram Ulli

    SvaraRadera
  2. Kanonfina kuddar.. Läckert med möblering ute på altanen med vildvinet.. kram!

    SvaraRadera
  3. Snuviga hälsningar från Norge!
    Amiralen.

    SvaraRadera
  4. Hej Magdalena!

    Å, så mycket fint...och du, vilka bilder!!!!

    Hoppas att det går bra för dig, nu MÅSTE jag kika runt mer här!

    Ha det gott!
    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Ja, det är min dröm också - att bo utomlands nån gång i framtiden.

    Jag försökte få tag den nya inredningstidingen nu på morgonen, men Pressbyrå-killen var inte så morgontidig som jag så jag får snällt vänta till efter jobbet. Synd, för då kan jag inte vara med i "tävlingen"... Lycka till till er som kan!

    Kram från en morgonpigg Lavendelkvist

    SvaraRadera