söndag 9 september 2012

utmaningen..

I dag har jag inhandlat mig lite utmaning.. nu gäller det bara att väcka den rätta känslan och kreativiteten till liv så får jag se vad det blir av det här. Jag har ju en ganska klar idé vad jag vill göra, men om det blir så bra som jag hoppas och ser framför mig, det återstår ju att se ;-)

Kanske ett glas gott rött vin, en basker och lite bra musik kan hjälpa en på traven :-))
Min morfar Hugo Borgström som både studerade och senare var lärare på Konstfack i Stockholm ler nog i himlen och skulle säkert ha en massa saker och pekpinnar att säga om detta..men jag hoppas att han mest ler :-)

1 kommentar:

  1. Hej Magdalena, kikar bara in för att säga att nu har jag äntligen fått njuta av Paris för första gången, absolut inte sista.
    Tusen tack för dina fina tips!

    Kram Marie

    SvaraRadera