onsdag 10 oktober 2012

men vart har hon tagit vägen??

Jodå, jag är här bakom kulisserna vid dataskärmen ;-) Ledsen för dålig uppdatering på sistone. Har bara lite mycket omkring mig och försöker få bitarna att falla på plats.. skulle vilja berätta mer om vissa framtidsplaner men jag håller på det tills jag vet mer säkert..
Men nu har jag uppdaterat webbutiken med massa fina höstnyheter, in och kika! :-)
en höstresa till Paris är också bokat nu, så om 3 veckor är jag där igen! Det är ingen semestertripp, jag har en lååång lista på saker som ska kollas upp som har med framtiden att göra och förstås en massa vackra höstbilder som ska tas. När jag tänker efter, det blir 5:e resan dit på ett år(!) jisses..jag kanske borde döpa om den här bloggen snart..till "tur-och-retur-Paris" skratt ;-)

Glöm nu inte att kika in i webbutiken!

Ha en kanondag allesammans :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar