torsdag 23 augusti 2012

text och bild

©Magdalena Martin
Ibland fastnar jag helt i nån slags kreativ lekstuga eller vad man ska kalla det.. för det är vansinnigt roligt att hålla på med typsnitt och bilder.. Ska skicka dessa texter (de med vit bakrund) på provtryck och se hur det blir, kanske kan bli fint att rama in och hänga i mitt kök..har ju varit på dessa restauranger, och hämtat inspiration från menyerna jag tagit med mig hem från Paris och skapat egna varianter.

©Magdalena Martin
rött, svart och vitt är ju också en väldigt snygg kombo :-)




 ©Magdalena Martin
och när jag ändå var i farten kan jag ju passa på att inspirera hur det kan se ut med lite svart/vita Parismotiv med ram på en vägg :-) och gillar man Metroskyltar som jag, så kan man ju välja det som tema.. ;-)

©Magdalena Martin
eller ett carrouseltema i barnrummet.. finns även som färgbilder om man föredrar det.

©Magdalena Martin 
eller om man helt enkelt inte kan välja alls, så kan man ha många mindre..
Ja det finns många valmöjligheter..

Nä nu ska jag finslipa på ett annat litet projekt..
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar