torsdag 9 augusti 2012

Klockor!

Äntligen blev det av att jag fotade denna underbara klocka i Musée d´Orsay, har tänkt på det så många gånger under mina Parisresor men tiden har inte alltid räckt till. Visst är den vacker, och så stor! Den svarta bjälken framför klockan kan man tyvärr inte göra så mycket åt om man vill få med hela på en bild.

Själva muséet var såklart också fantastiskt, jag har beundrat Monet, Renoir, Degas, Sisley, Picasso, Van Gogh mfl mfl. Missa inte detta museum om du gillar konst!


 Men jag hittade även FLER klockor när jag vandrade runt med kameran i Paris.


Vilken galen röra av urverk, jag gillar :-) tyvärr så gör ju även duvorna i denna stad det också som ni kan se.. Jag kanske kan photoshopa bort det nån dag när jag har långtråkigt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar