måndag 4 juli 2011

semestern är bokad!

Inte så svårt att gissa vart jag ska..

För första gången på nästan 4 år(!) ska jag ta en riktig semester! Känns nästan overkligt.. att få vara ledig så länge, nästan 3 veckor, tjoho! Jag kommer att bo hos min kusin Malin>> i Paris och sen tar vi tåget ner till södra Frankrike och Montpellier där Malin har en liten semesterstudio. En eller två vingårdar vill man självklart också hinna med :-) tillsammans med sol, bad, goda vänner och härlig mat. 18 dagar i Frankrike, inte helt fel!

Så från och med nästa vecka har Par Courrier semesterstängt (!) fram till den 2 augusti. Nja inte helt stängt, E-butiken är förstås öppen för beställningar. Men varor kommer inte att kunna skickas förrän jag är tillbaka i Stockholm igen i augusti. Missa inte att det är REA>> just nu! Sen finns det även nyheter uppdaterade>>
Beställer du via e-butiken senast den 10 juli hinner jag skicka iväg det innan jag åker!

Men vi syns i morgon igen :-)

bilden: Europemap 89kr och Eiffeltorn 13cm/69kr, från Par Courrier. Boardingpass från senaste Parisresan i april.

2 kommentarer:

  1. KLart du ska till Frankrike! Det åter ju jättehärligt!
    Jag är säker på att du kommer att få en ljuvlig resa!
    Kramar
    Lisa (som köpte din kamera)

    SvaraRadera
  2. Fin blogg! Härligt med Frankrikeresa, verkar som att alla ska dit eller till Gotland nu! ;-)
    Trevlig resa! Jag följer din blogg nu.

    Elina

    SvaraRadera