måndag 12 oktober 2009

vackra skyltar för kök & vinkällare

katalogbilder från leverantör
Riktigt roligt att hitta annorlunda och unika produkter bland leverantörerna. Dessa vackra och lite speciella plåtskyltar från vinhus, slott och gårdar i Frankrike skapar en riktigt fin vinkällare-känsla. Skulle även passa väldigt bra för restauranger :-) Något för butiken nästa år!


Ser du någon du gillar? maila mig så kan jag ha det i åtanke när jag beställer hem några av dessa i början på nästa år! Klicka på bilden för att se större, du ser även storlekarna på respektive skylt.
info@parcourrier.se

2 kommentarer:

  1. Min sambo är tatuerare och har en kund som är Sommelier, han har tatuerat in en hel arm med massa olika vinetiketter. Personligt och häftigt tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Ruskigt bra sida! Tack :D

    SvaraRadera