tisdag 13 oktober 2009

en ständig resa..

Att driva företag och inredningsbutik för mig är bland annat en ständig resa i jakten på unika leverantörer och dess produkter. I min strävan att butiken kontinuerligt ska växa mot mina mål...

..vill jag hela tiden hitta nya leverantörer som inte är så vanliga..

och genom att vara envis och nyfiken gör man det..
Ett av butikens/företagets mål är att det ska vara lite av en tidsresa i butiken för att hitta den extra detaljen som lyfter helheten.

Men eftersom det både tar tid och kostar pengar att bygga upp ett stort sortiment så får man ha ett gott tålamod och tänka långsiktigt, men en av fördelarna och det roliga i mitt arbete är att hitta nya leverantörer och se deras kataloger och inspirationsbilder. Man blir som ett barn i en godisbutik!

Lånade bilder från en av många nya franska leverantörer som kommer in i butik 2010

Fler bilder från kommande leverantörer kommer :-)

2 kommentarer: