onsdag 14 oktober 2009

dagens tips

Jag tycker att menyer från restauranger kan vara så fina ibland och är det någon jag gillar extra mycket brukar jag fråga om jag får ta med en hem. Har ramat in några favoriter från restauranger i Paris bland annat :-)
I New York finns en väldigt populär Bistro (jag älskar Bistron) som heter Balthazar och på deras hemsida visar dom alla sina olika menyer>>, jättefina tycker jag! Eftersom de lagt ut menyerna i en storlek och form som enkelt går att skriva ut, antar jag att man nog får göra det för privat bruk? klicka på bilden
Så mitt lilla inredningstips för köket är att rama in eller flera menyer i en storlek som passar och sätta på väggen! Kan bli jättefint :-)

Nästa gång jag åker till New York ska jag definitivt besöka denna krog! :-D
80 Spring St, New York, NY 10012
www.balthazarny.com

4 kommentarer:

  1. Kul idé!
    en kanske jag tar efter...

    SvaraRadera
  2. Det var ett suveränt tips!Tack!
    Nu fick jag lite inspiration=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Smart tips!! Kan sikkert bli kjempe-dekorativt og flott på veggen:)

    Ha en deilig helg, Magdalena!!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera