leveransförseningar
I förra veckan fick jag nya besked från flera av mina leverantörer, både i Sverige, Belgien, Danmark och Frankrike om förseningar på leveranser. Så i fredags skickade jag ut ett extra mail till de kunder som för tillfället väntar på vissa produkter från butiken. Jag väntar ivrigt på flera leveranser som nu tyvärr är försenade. Detta är tyvärr inget jag kan styra över och jag är så ledsen för att vissa väldigt efterfrågade produkter dröjer. Jag hoppas på överseende. Varorna skickas så fort de kommer in på lager! Nya besked är i slutet av denna månad. Förseningar beror på att leverantörerna inte fått sina varor ifrån tillverkarna.
Hoppas ni har haft en fin helg och tack för alla tips om trappor! har tittat på alla och fått lite nya idéer! :-)
verkar vara allmänt mycket förseningar.....tror leverantörerna beställt hem för lite pga lågkonjunkturen men det visade sig tvärt om...folk handlar!
SvaraRaderaJa, det är verkligen jättejobbigt med alla förseningar, man sitter helt maktlös...*hoppas* kunder har lite förståelse och överseende :-)
SvaraRadera