lördag 2 april 2011

..för ett år sedan..


efter & före..
Nu har det gått två år sedan jag fick nycklarna till lokalen i Vasastan, åter igen- tiden går så fort! Här kommer lite tillbakablickar bakom kulisserna :-)


1 april 2010


Gräsliga lysrör i taket, som revs ned på studs! och väggar målas vita. Lokalen är inte stor, ca 50kvm men det ryms väldigt mycket i den kan jag lova ;-)


2 april 2010
Lysrören är puts väck! och världens bästa Lasse satte igång med målning av taket
.



3 & 4 april 2010
Väggarna börjar bli färdigmålade. Jessica och jag sätter igång att kakla en vägg. Mia kommer förbi och hugger in på en pensel! Påskafton firas med pizza och vin i renoveringsröran :-)


7- 10 april 2010
Hyllor sätts på plats, kassadisken anländer som mina underbara grannar Nilla & Björn hjälper till att montera ihop. Diverse leveranser börjar komma in..



10 april 2010
..börjar vi köra e-butikslagret till Karlbergsvägen 36.



16-17 april 2010
Det börjar ta form och den 18 april 2010 öppnade jag upp butiken på Karlbergsvägen 36 :-)
E-butiken 4 år och butiken i Stockholm 2 år!


Hur butiken ser ut idag, kan de se här>>

6 kommentarer:

  1. GRATTIS till ett år i butiken!

    Jag kommer ihåg när du flyttade in - bor ju runt hörnet, så jag hade minsann koll!

    Tänk, att det gått ett helt år!!!
    Du har verkligen gjort den butiken till en pärla och utnyttjat den maximalt och känt in hela utrymmet! Så fint du har det!
    Fortsatt lycka till med din fina butik!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Masse gratulasjoner med 1 år med butikken og 3 år med e-butikken. Det er både imponerende og beundringsverdig Magdalena!
    Ikke bare det å skape en butikk, en hverdag og et liv av dette. Men å gjøre det SÅ utsøkt, Så gjennomført og SÅ inspirerende. Jeg har ikke sett lignende noen steder..med hånden på hjertet:)

    Jeg håper forretningene går strålende.. det fortjener du virkelig!
    Ha en god lørdag
    Klemmer fra Line

    SvaraRadera
  3. Stora grattiskramar!
    Rolig kuriosa: Min väninna var i Rom för någon månad sedan och de hade vår klocka i frukostmatsalen ;)
    Hoppas vi kan ses snart!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Härligt! Du har då verkligen lyckats att få det otroligt vackert.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Tack snälla alla ni, vad otroligt glad jag blir! :-)
    Kram på er!

    SvaraRadera