torsdag 5 oktober 2017

Markus & Saras elopement in Paris



Markus och Sara från Sverige "rymde" (eloping) till Paris och gifte sig på Svenska Ambassaden den 8 September. Men innan de vigde sig så fotade vi i 2 timmar på morgonen runt Ile Cité och Ile Saint Louis, en av mina många favoritplatser att fota vid.






















Det är något viss med Paris ♥♥♥





















Café Saint Regis vid Ile Saint-Louis råkar vara ett av mina favorit cafér i Paris och jag har säkert nämnt det tidigare. Hit går jag både privat och tar även mina par hit för fika och foto, blir alltid fina bilder här :-) Fast idag skålade vi alla 3 i Champagne, trevligt avslut på en bra fotografering med ett härligt par :-)
 
 







För bokning av en fotografering med mig i Paris, titta in på min hemsida







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar