måndag 23 oktober 2017

A wedding in Spain part I




Otroligt trevliga hotellet och resorten Melia Villaitana


Tidigare i år var jag till Spanien och fotade ett väldigt härligt bröllop med ett par som kommit att bli vänner till mig. 3:e gången gillt jag fotat dem faktiskt. Förlovningsbilder i Paris, Pre-wedding bilder i Venedig och denna gång deras bröllop i Benidorm.
Eftersom det är ganska många bilder, så börjar vi med Brudgummens förberedelser och lite miljöbilder :-)





Vi var 3 fotografer och 1 assistent i teamet som fotade brudparet denna dag. Jag för stillbilderna tillsammans med min assistent Alex, och så var det två videofotografer från ett Spanskt team där. De kunde inte ett ord engelska och jag inte ett ord Spanska, men det gick bra ändå och vi hade ett härligt samarbete :-)











Förväntansfulla och stiliga Jake, 1 timme före vigseln




Den supercharmiga ringbäraren ♥



Hotellet ligger strax utanför stadskärnan i Benidorm.


Nästa inlägg, brudens förberedelser.. :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar