onsdag 6 februari 2013

Paris chic och en vanlig dag..


Få går ju sällan hemifrån utan någon form av kamera, och vardagen kan ju även fångas med mobiltelefonen ;-) Och när jag såg dessa två tjejer vart jag nästan sugen på att införskaffa mig en röd basker..Paris chic!

 Metron tillhör min vardag om något! Kommer att spendera ca 60 minuter per dag/ 5 dagar per vecka fram och tillbaka från Universitetet och hem under hela våren..

 Och häromdagen var jag just på Sorbonne Universitet och skrev in mig för vårterminen!! mer om det senare ;-)

en gatbild, helt enkelt..

och mina kvällar tillbringar jag framför datorerna.. och har kämpat mot dålig internetuppkoppling de senaste 3 veckorna, men hoppas nu att jag äntligen kan få fart på nya hemsidan inom kort där man kan beställa fotografier, prints, boka mig som bröllopsfotograf i Paris eller annat, eller för återförsäljare! Coming up soon! :-)

Ett kontor i en lite bohemian chic-style, precis som det ska "va" för en nyinflyttad svensk frilansfotgraf i Montmartre, inte så stort, perfekt eller märkvärdigt inrett, mest "bara-vara-style" och lite organiserad kaos, men leverera fina bilder förstås! :-)
Och ska jag vara helt ärlig, detta trivs jag otroligt bra med! Känner mig som hemma ♥

6 kommentarer:

  1. Goa goa dig Magdalena !
    Det är så kul att få följa dig i Paris och jag ser fram emot fortsättningen - LYCK TILL

    Kram till dig från Agneta

    SvaraRadera
  2. Åh,vad fina bilder !!
    Himla roligt är det att följa ditt liv i Paris,nästan så att jag får lust att flytta själv :)
    kram,Monica i Rom

    SvaraRadera
  3. Det är så roligt att följa din vardag i Paris samt dina vackra bilder.

    SvaraRadera
  4. Gôtt att du trivs bra i Din lya. Har Du införskaffat skolväska och pennfodral nu när du ska börja på Sorbonne? / Kram Agneta i Karlstad

    SvaraRadera
  5. Lycka till med studierna! Jag ser fram mot webbshoppen.. kram!

    SvaraRadera