Äntligen Hemma TV4 & K.Hall
bild lånad från House of Philia>>
Sagt om K.Hall hos House of Philia:
..Jag är ett stort fan av väldoftande krämer, ljus och tvålar och är ganska kräsen där. Det får absolut inte dofta fel eller jobbigt fränt men dessa från Studio Hall luktar perfekt dvs exklusivt och rent (Washed Cotton). På diskbänken från vänster: handtvättmedel (använder jag akut till sådana där tråkiga småfläckar ni vet som helt plötsligt bara dyker upp i soffan eller på blusen:) i mitten: handkräm och till höger handtvål. (Finns hos Par Courrier)" ..
Sagt om K.Hall hos House of Philia:
..Jag är ett stort fan av väldoftande krämer, ljus och tvålar och är ganska kräsen där. Det får absolut inte dofta fel eller jobbigt fränt men dessa från Studio Hall luktar perfekt dvs exklusivt och rent (Washed Cotton). På diskbänken från vänster: handtvättmedel (använder jag akut till sådana där tråkiga småfläckar ni vet som helt plötsligt bara dyker upp i soffan eller på blusen:) i mitten: handkräm och till höger handtvål. (Finns hos Par Courrier)" ..
Serien består av totalt 4 olika dofter just nu; Washed Cotton (översta bilden), Peony, Verbena och Jasmine (bilden ovan) Handkräm, tvål, badskum, diffuser, parfym. Du hittar dem här>>
Underbara produkter men tyvärr lite för uppenbart att Petra är sponsrad av Par Courrier. Det är vilseledande marknadsföring och du kan bättre än så duktiga Magdalena! Förstår att det är en win-win situation för er båda, men glöm inte att många läsare heller inte gillar denna marknadsföring med "köpta" bloggar så tänk dig för.
SvaraRaderaKram!
Hej anonym :-)
SvaraRaderaJag tycker inte att det är något konstigt med det. Eftersom HoP har 10.000 läsare per dag och även är en bra kund och gillar Par Courrier-butiken sedan många år, bad jag Petra testa en ny produkt, om hon gillade den fick hon gärna skriva om den. Ett bra sätt att nå ut med en ny doft som är väldigt svårt att marknadsföra via en e-butik där kunderna inte kan provdofta själva som i en fysisk butik. Då kan man låta en person/blogg/tidning eller annat media som når ut till många att prova produkten. Det kallas marknadsföring och är ett måste för ett företag, litet som stort :-) Petra hade inte skrivit om den om hon inte gillade det, så det är inte falsk marknadsföring, utan snarare ett gott betyg på att produkten var bra. Kram!