onsdag 10 februari 2010

blå blå vindar och vatten..

Hav, salt, sommar & sol känns onekligen vääääldigt avlägset just nu, men vi har ju något härligt att se fram emot :-) Hoppas ni står ut med alla dessa inlägg om nyheter hela tiden...men det blir lätt så när man bara sitter med bilder hela tiden..
Årets nyheter i denna kategori blir mer än flört till Skandinavien och kusten längs medelhavet än New England. I toner av grått, vindpinat trä, sten, ljusblått & vitt.



Men jag hittade även lite tuffa vintagekuddar, *rykande* nya från tillverkaren i Holland! som jag inte kunde låta bli och de finns att beställa i butiken redan nu! Levereras till Sverige i nästa vecka..
mått 35x50cm till kuddarna>>

foto: Magdalena
Och en glad överraskning till de av er som frågat efter dessa livbojar som tidigare funnits i butikens sortiment men som sålde slut för ett år sedan..
Jag har äntligen hittat en ny leverantör! Som vanligt kommer ingen vara den andra lik, så bilder på hur de exakt ser ut kan jag ej visa förrän de kommer till Sverige i april/maj...

tjingeling!

1 kommentar:

  1. LOVE IT! Kommer att hålla mig uppdaterad i butiken din!
    Må så gott! / Jackie

    SvaraRadera