onsdag 18 november 2009

vitaminkick & välbefinnande!


Jag blir väldigt sällan sjuk, nästan aldrig. Har nog lite med att göra att jag arbetar hemifrån. Men däremot så känner jag verkligen av tröttheten i denna väldigt mörka årstid och kreativiteten går ner. Så jag har shoppat på Hälsokosten!
  • TNT (bara namnet får en att bli pigg!) som innehåller ALLA vitaminer och mineraler du behöver, en riktigt dunderburk!
  • Chisan: innehåller Rosenrot, Schisandra och rysk rot som hjälper till mot trötthet, nedsatt prestationsförmåga och svaghetskänsla.
  • Riktigt läskande lemonaddricka med massor av C-vitamin står nu på skrivbordet varje dag, jättegod!
Det hjälper! Jösses vilken effekt, så spring till affären och köp lite extra energi i form av dessa vitamindoser!

Jag är en riktig "facebookare" det är verkligen jättekul att på ett enkelt sätt hålla kontakt med sina vänner, och under dagarna kan man hålla sig uppdaterad med vad andra gör i vardagen, skoj! Genom facebook hittade jag en gammal klasskamrat från förr, han driver en e-butik med produkter för spa, hälsa och skönhet. Med massor av härliga produkter för kropp och själ.Deras tanke är att alla produkter som de köper in skall ha bra egenskaper för just hälsa och välbefinnande. Även produkter som motverkar muskel- och ledbesvär.
De erbjuder bra produkter för hemma-spa och antistress (flera av dem är unika och finns inte att köpa i Sverige), bra service och rimliga priser!
Så in och titta!!

www.badlust.se


ha en fin dag allesammans!


3 kommentarer:

  1. Jag rotade lite på fejjan och det blir ingen vettig träff när man söker på Par courrier. Kan man inte lägga upp en såndär grupp där man kan bli fan? Det är ju en strålande gerillamarknadsföring tänker jag...

    SvaraRadera
  2. Heisan!
    Tusen takk for en super idé. Noen ganger er det jo greit å hjelpe naturen litt også. Det er ikke like lett å få i seg alt det nødvendige man skal ha til en hver tid.
    Ha en deilig ettermiddag og kveld, Magdalena!
    Klem fra Anette Willemine

    SvaraRadera