söndag 5 juli 2009

to be or not to be...



(klicka på bilden för att se större bild)
Underbara Pioner står nu i full blom ute i min trädgård, men för att göra det lite roligare i blogg-sammanhang har jag blandat in en konstgjord Pion! kan ni se vilken det är?

Den finns med på varje bild! Hade jag inte vetat om det själv hade jag inte tänkt på det :O)
till och med den lilla flugan på den första bilden blev lurad!

Pionen till höger med både blomma och knopp är konstgjord och finns att köpa i butiken här>>

Ha en fin söndag! :)
//M

3 kommentarer:

  1. Det er helt utrolig hvor flinke de er til å lage kunstige blomster nå :)
    Jeg ser ikke forskjell..
    VAKKERT.....

    Sommerklem

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga är vad de är. Tänk att ha pioner inomhus året runt. Du har inte möjligvis doftpionens doft på flaska också...?

    Men du, du vet väl att man ska fylla upp vasen med konstblommor med riktigt vatten för att luras ännu mer *tipselitipsar*

    Tack snälla goa du för tipset om 3 spaltblogg. Hoppas du får en uuuuunderbar födelsedag imorgon! Undrar bara vad en tjej som du med din butik möjligtvis kan tänkas önska sig i födelsedagspresent??? Hade jag din butik skulle jag inte behöva några presenter. Du kanske önskar dig nåt annat än inredning kanske;o)

    Kramis
    Mia

    SvaraRadera
  3. Oj, läste kommentaren innan, så
    G R A T T I S i förskott Magdalena! Hoppas du får en underbar dag!

    Hihi, kul med flugan på blomman!

    Kramar,
    Ann-Christine

    SvaraRadera