onsdag 30 april 2008

och vinnarna är...


Stort stort GRATTIS!
till Hannah Hagéus i Stockholm
som blev vinnaren av 5000kr att handla för i Hans Mikaels butik på Humlegårdsgatan.

1000kr går till följande!

Maria Sandberg, Kilafors

Berit Krogh, Norge

Ulla Brantberg, Finland


Dragningen gjordes i butiken av personalen tisdag den 29/4 medans jag nervöst tittade på. Stort tack till alla som varit med i tävlingen och hållit tummarna. Skulle vilja dela ut presentkort till er alla, men nu var de dessa turgummor som fick lyckan denna gång.

En riktigt trevlig Valborg!

/Magdalena

11 kommentarer:

  1. Då får man gratulera de LYCKLIGA!

    TREVLIG VALBORG!
    Miamaria

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till dom.
    Och en trevlig valborg till dig!
    /S

    SvaraRadera
  3. Ett jätte GRATTIS till de lyckliga vinnarna. Bra jobbat Magdalena...du har en sån fin butik. Trevlig Valborg. / Tina

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla lyckliga!!! ha en skön valborg! Mari.

    SvaraRadera
  5. Grattis alla vinnare, må ni shoppa loss ordentligt ;-) kram!

    SvaraRadera
  6. Som ansvarig reklamutgivare måste jag härmed meddela att er tävling faller under lotterilagen och därmed är olaglig.En motivering krävs för att utse en vinnare

    Vinsten måste genast överlämnas till Mia på My shabby chic house som tävlat med motiveringen:
    "Hans Mikaels är bra,
    så låt mig vinna tralala"

    HA HA HA HA HA.
    Nähä, inte det, vad synd;o)

    Stort grattis till vinnarna
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Magdalena, Tack för att du gjorde min valborg! Jag blev super glad och ser framemot att shoppa loss i min Favvis butik! Även ett stort tack till Hans Mikael som gett detta fint pris.

    Kanske jag återkommer med vad som inhandlades......
    Många kramar
    Hannah Hagéus.

    SvaraRadera
  8. Skickar ett grattis till alla vinnare!!

    SvaraRadera
  9. Grattis alla vinnare, jag är hur avundsjuk som helst...

    Trevlig valborg till alla!

    /Heléne

    SvaraRadera
  10. Grattis alla tur gummor...
    Shoppa loss ordentligt nu och glöm inte att njuta.
    Ni som kan, ha en riktigt skön lååång helg och passa på att njuta av våren.
    Ha det gott Marie i Skarpnäck

    SvaraRadera
  11. Åh vilken super vinst!! Grattis till alla glada vinnare :)

    SvaraRadera