måndag 15 januari 2018

Paris 5 år!!



I dag firar jag 5 (!) år som boende i Paris, staden och landet som blivit mitt nya hem ♥
Jag ångrar inte en sekund att jag tog det lite våghalsiga beslutet att ta mitt pick och pack att flytta hit som 40 år gammal.. Faktiskt det bästa beslutet jag tagit :-)
Jag saknar inte Stockholm och Sverige alls, kan kanske tyckas konstigt för en del, men för mig känner jag mig mycket mera hemma i Paris än någon annastanns :-) 


 Vill också passa på att önska alla ett Gott nytt år i efterskott



  


På återseende! :-)

1 kommentar:

  1. Good day! This is kind of off topic but I need some guidance
    from an established blog. Is it very difficult to set up your own blog?
    I'm not very techincal but I can figure things out pretty
    fast. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions?
    Thank you

    SvaraRadera