fredag 26 augusti 2016

Jake & Megan in Paris

 En väldigt tidig morgon vid soluppgången, dagen innan Nyårsafton, träffade jag upp Jake & Megan vid Eiffeltornet. Jake hade bara några dagar innan friat till sin Megan vid Disneyland Paris, och nu bokat en fotografering med mig för att föreviga detta :-)
 Jag gillar siluettbilder, de görs bäst vid soluppgång eller solnedgång.

skorna!!!
Louboutin Paris, inköpta dagen till ära :-)
Coolt på bild, men "aj!" att gå i ;-)

  


Förlovningsringen!

 Vi fick en sådan fin kontakt, jag, Megan & Jake, att de bokade mig för deras kommande bröllop i Spanien nästa år! (2017)
Och det är alltså detta underbara par som jag fotar i Venedig om några dagar! Bilderna kommer de att använda i sina Bröllopsinbjudningar.
Vi kommer ha så otroligt kul och jag hoppas på superfina bilder med detta kärlekspar, det ska bli så kul att se dem igen :-) 

Se deras Venedig bilder här>>

Photos by Magdalena Martin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar