lördag 5 oktober 2013

C.S.I Montmartre..

Hahahaha! Jag är ju bara sååååå pinsam! 

För en vecka sedan var jag och fotade ett hotell i Montmartre för ett framtida reportage. Medans jag fotograferar ute i deras underbara trädgård så kliver denna kille förbi och jag tycker direkt att jag känner igen honom!
Trodde det var nån jag kände från Sverige, han ser ju precis ut som en showdansare jag känner sedan många år tillbaka. Så av ren reflex så säger jag "hej!" på svenska. Han svarar inte tillbaka utan tittar lite oförstående på mig och går vidare med sitt sällskap som ser ut att vara på väg till ett lunchmöte. Jag tänker att han nog inte kände igen mig, det var ju några år sedan...

Jag funderar fram och tillbaka, frågar igen om han inte kommer ifrån Stockholm (på svenska!) och tänker att jag provar lite senare igen MEN till slut 15 minuter senare faller kronan ner!  Det är ju en av huvudskådisarna från CSI Las Vegas!!
Warrick Brown! eller Gary Dourdan som han heter på riktigt.
Jag skrattar högt åt mig själv och är ju bara tvungen att be om en idolbild efter att jag först 15 min senare förstod vem det var och inte hajjade innan varför han inte förstod svenska...;-)) hahaha!
Det är faktiskt inte första gången jag gjort något sådant, jag har ett bra ansiktsminne men tydligen ganska dålig lokalisering, så jag skulle nog vara en urusel paparazzifotograf ;-)


 http://garydourdan-official.com/contact/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar