torsdag 24 maj 2012

till salu.. Par Courrier

 Nu har jag bestämt mig för att gå vidare i livet och har tagit det tunga men nödvändiga beslutet att sälja mitt företag Par Courrier med namn, webbutik och allt som hör till. Anledningarna är flera och det har varit en fantastisk och otrolig resa. Jag hoppas att rätt köpare finns så att Par Courrier kan fortsätta att finnas kvar och även utvecklas som jag hade önskat. Givetvis gör det ont i hjärtat och själen att sälja något man själv skapat, byggt upp och slitit så hårt för, men om Par Courrier får leva vidare blir jag glad.

 
Ett unikt tillfälle för någon med rätt resurser och som brinner för inredning och vill lyfta 
Par Courrier till nya nivåer.
Vill du veta mer, kontakta då min företagsmäklare Tom WeurlanderExitpartner, www.exitpartner.se eller mejl tom.weurlander@exitpartner.se.


Att sälja ett företag är givetvis en stor process och tar tid och under tiden är butiken självklart öppen som vanligt, men inga nyheter eller beställningsvaror tas in som det ser ut just nu. Ni som eventuellt väntar på varor kommer givetvis få leverans såklart :-) Business as usual.

Vad ska jag göra sen? Ja bloggen och mina bilder kommer alltid att leva vidare, självklart har jag nya mål, planer och idéer, jag är ju ganska kreativ av mig..resten får framtiden visa :-)

Men tills dess, har butiken öppet som vanligt, välkomna!

6 kommentarer:

  1. Har ju sagt det förut men - än en gång - såå tråkigt Magdalena! Önskar dig lycka till med vad du än må fortsätta med!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Nämen oj, så oväntat...
    Hoppas verkligen din butik blir väl omhändertagen av en ny ägare.
    Lycka till med dina framtidsplaner!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅH va sorgligt!!!! Förstod att det var nåt på gång när Du skrev att förändringar var på väg. Månne är det Paris som lockar..... Kommer Du ha kvar Din blogg? LYCKA TILL MED LIVET MAGDALENA!!!/ Kram Agneta I Karlstad

    SvaraRadera
  4. Så sorgligt! Tycker att det varit så roligt att följa din resa med först bloggen och sen butiken. Men bra ändå att du gör som du mår bäst av. Håller tummen för att någon finns där ute att ta hand om din bebis på bästa sätt både för din skull som lagt ned så mycket tid och för oss kunder. Lycka till med allt... Kram Petronella

    SvaraRadera
  5. Oväntat, minst sagt! Men du har säkert ännu bättre planer på gång, blir spännande att se vad...
    Lycka till för den nya ägare, fantastisk butik att förvalta! Önskar dig också lycka till med vad du än företar dig. Det blir säkert kanon!

    SvaraRadera