lördag 17 mars 2012

preview..

Här kommer en liten tjuvglimt av studion..
(mobilfoto)

Detta har varit fantastiskt roligt, och en chans för mig att visa fler sidor av mig som inredare och delar av Par Courrier´s beställningssortiment. Jag hoppas att ni kommer att gilla det :-) Men smaken är naturligtvis olika och den stil jag visar upp denna vecka kanske inte känns så trendig eller svensk, men det är ju jag och Par Courrier ;-) och förhoppningsvis ge inspiration och idéer!

Det jag har varit mest nervös för inför detta projekt är intervjun som Malou ska göra med mig i direktsändning på måndag(!) hjälp. Har aldrig varit med på TV, tanken har aldrig varit något som lockat mig, hade gärna sluppit. Studiomiljö, stora kameror och strålkastare, hua!  Så jag hoppas det kommer att gå bra utan att jag svamlar, tappar tråden, skrattar generat eller hemska tanke blir helt tyst. Så håll tummarna, jag är jättenervös och kommer ligga sömnlös söndag natt.


Mer bilder samt inköpslista kommer naturligtvis både här i bloggen och på TV4 samt
 Efter Tio´s Facebooksida på måndag!

6 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut! Lycka till nu på måndag, det kommer gå jättebra!

    SvaraRadera
  2. Utrolig flott, har samme stolen og nesten likt bord selv og er kjempe fornøyd, du har virkelig fått det til synes jeg. Lykke til med sendingen :-)

    Klem Anita

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt det ser ut! Man vill ju bara krypa upp i soffan under en filt och försvinna in i en god bok! Du behöver inte oroa dig det minsta över direktsändningen det kommer att gå galant! Du har i alla fall inte med dig en tonårstrotsig Grand Danois som jag hade när jag gjorde TVdebut i Go Kvälls Hundskolan =)

    Ser fram emot efter tio i morgon!

    SvaraRadera
  4. Ser fantastiskt ut!!
    Stort lycka till, det går säkert bra! Tyvärr är jag på jobbet den tiden, men kanske man kan hitta klipp på nätet? Länka gärna ifall det finns.

    SvaraRadera
  5. WOW !! Superläckert helt enkelt !!
    Håller tummarna för dig på måndag, men bara go for it !! Är övertygad om att det kommer gå hur bra som helst och att du till och med kommer att ha riktigt kul !!
    kram,
    Monica i Rom

    SvaraRadera
  6. Åh Lycka till! Det kommer gå superbra ska du se! :) Studion ser fantastisk ut!

    MVH / Maddelen

    SvaraRadera