lördag 4 juni 2011

törstiga syréner..

Vilket makalöst vackert väder vi har i Sverige just nu och Stockholm kokar mer eller mindre...
Dessa törstiga syréner "tjuvade" jag ifrån Vasaparken igår och redan idag har de slokat, stackarna..

Mitt lilla men mysiga kök i Vasastan. Klaffbord från Ikea, Pallar från Granit, Plansch på vägg från Housedoctor/Par Courrier. Persienn Ikea, Taklampa- Par Courrier, Kökshanddukar H&M.


en liten glimt från vardagsrummet..
Bokstav M från Årstiden, bokstav E från In my House, tavla och Eiffeltorn från Par Courrier
Önskar alla en fantastisk helg i sommarsverige! :-)

2 kommentarer:

  1. Superfint!
    Titta vilka fina fiskedammspåsar jag fick till med hjälp av fjärilsstämplarna som jag köpte hos dig!
    Hälsningar
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. hej! vilket fint mysigt kök du har! håller på o försöker få till mitt eget med den där enkla men ombonade känslan som är klurig att få till :) /mimmie

    SvaraRadera