söndag 3 augusti 2008

Paus!

Jag tar en liten sommar paus :)


Men det finns massor att läsa och titta på sen gammalt..
Allt hittar du i Arkivet/Mina tidigare inlägg ,i menyn.

Anmäl dig gärna till PAR COURRIER´s nyhetsmail då missar du inga nyheter runt butiken samt att det blir självklart ett nyhetsmail med mycket bilder :)



Bilderna visar produkter från butiken


Att jag har en förkärlek till gamla brev, frimärken och stämplar har ni nog förstått sen länge. Här ser ni några gamla brev ur en stor samling som jag har. Många är ifrån 1800-talet! Bakom breven kan man ana en av dom fina plåtlådorna från butiken, passar ju väldigt bra till att förvara brev i, om man får några nuförtiden vill säga :)




Det går alltid att nå mig på min mail:
magdalenashem@yahoo.se

Jag svarar alltid på alla mail så fort jag hinner.

Frågor kring butiken PAR COURRIER, se hemsidan för kontaktinfo.

Åter igen
S T O R T T A C K!

och bamsekram till er alla!


/Magdalena

11 kommentarer:

  1. Tack för allt du delat med dig av på den här bloggen!! Du kan inte ana hur stor inspiration den varit och jag är jätteglad att jag får följa den nya bloggen! Fast jag kommer nog att besöka den här gamla också då och då tror jag :D
    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för den här tiden och för allt Du så generöst delat med Dig här på bloggen, Magdalena! På återseende och återhörande! :)

    Stor kram från Karin.

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för den här tiden!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  4. Nämen... jag har helt missat att du slutar denna blogg. Vad synd - fast jag förstår att det kanske blir lite mycket, med nya butiken och allt.
    Lycka till framöver och ha det så gott!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Tack för alla fina tips!
    Har besökt en del och kan bara hålla med om att de var värda besöket.

    Önskar dig all lycka med din nätbutik.
    Det lilla jag sett är = SUCCÈ.
    Roligt med annorlunda prylar.

    Du har den rätta känslan så det kommer nog att gå kanon bra för dig.

    Synd att man inte var på hugget och blev en av de 100. Man får väl fuska och fråga andra bloggis vänner vad för fint du har att dela med dig av i framtiden.

    Är i alla fall glad att man kan titta in här, för det kan man ju göra hur många gånger som helst. Man hittar alltid en ny godbit!

    Ha det nu bara bäst!
    Skön fortsatt sensommar med massor av sol!

    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Åh, vad synd att jag missade din nya blogg! Har inte alls varit så aktiv och besökt andra bloggar under sommaren så det missade jag totalt. Önskar dig all lycka med din fina butik och nya bloggen....
    kram susanne

    SvaraRadera
  7. Kommer verkligen sakna bloggen.

    De nya kuddarna är jag redan tokkär i och de förtjänade ett eget inlägg hos mig idag
    http://myshabbychichouse.blogspot.com/2008/08/ny-krlek.html

    Vet du när de kommer in i sortimentet så jag inte missar att beställa dem innan de är slut?

    kramar Mia

    SvaraRadera
  8. Tråkigt att du slutar blogga här, men förstår och accepterar såklart ditt beslut!

    Men jag kikar nog in här ibland för lite inspiration i alla fall:)

    Susanne

    SvaraRadera
  9. Tack för att vi fått vara en del av din vardag :) Hoppas att du har det bra och sköter om dig ordentligt, jag kommer att sakna dig
    Varma kramar
    Karin

    SvaraRadera
  10. så mycket , mycket fint....
    gamle brev er vackert også...
    kram og tack for titten...

    SvaraRadera